Esat.lt facebook'e



Nugaros raumenų stiprinimo pratimai

Siūlome šiuos pratimus nugaros raumenims stiprinti:


Pratimai mankštai
• Atsigulkite ant grindų, pakelkite ir padėkite kojas 90° kampu:
a) Įkvėpkite per nosį (pilvas išsipučia)
b) iškvėpkite (pilvas suplokštėja)
Tęskite gilų kvėpavimą 10-15 minučių, bandydami visiškai atpalaiduoti visą kūną.



Pratimai mankštai
• Atsigulkite ant nugaros, kojas sulenkite per kelius, po keliais padėkite ką nors minkštą, kas išlaikytų kojų svorį. Giliai įkvėpkite 10-15 minučių, bandydamas visiškai atpalaiduoti kūną.



Pratimai mankštai
• Gulėkite ant nugaros, ištiesęs kojas ir rankas, juosmeninę dalį prispauskite prie žemės. Tempkitės!



Pratimai mankštai
• Gulėdamas ant nugaros, rankomis pritraukite iš pradžių vieną kelį po to kitą prie pilvo. Kol vienas kelis pritrauktas, kita koja turi būti ištiesta.



Pratimai mankštai
• Gulėdamas ant nugaros, rankomis pritraukite abu kelius prie pilvo taip, kad nugara išsitemptų. Po to grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite šį pratimą 10 kartų.



Pratimai mankštai
• Padėtis keturiomis, pakelkite dešinę ranką ir kairę koją. Būkite tokioje padėtyje 5 sekundes, tada grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite šį pratimą 10 kartų su viena ranka ir koja ir 10 kartų su kita.



Pratimai mankštai
• Atsistokite keturiom, traukite dubenį atgal taip, kad nugaros raumenys išsitemptų. Likite tokioje padėtyje 5 sekundes, tada lėtai grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite šį pratimą 10 kartų.



Pratimai mankštai
• Atsigulkite ant dešiniojo šono, kairę ranką ištempkite virš galvos, sulenkite dešinę koją per kelio sąnarį ir ištieskite kairę koją. Kairės rankos alkūnę ir kairės kojos kelį artinkite vieną prie kito ir po to išsitempkite. Atlikit šį pratimą ir su dešiniuoju keliu ir dešiniąja alkūne. Pakartokite šį pratimą 10 kartų.


Jeigu atsiranda skausmas, nedelsiant reikėtų nutraukti pratimus.

G a i r ė s » Mankšta | Nugara |
 

  Taisyti-papildyti

 Prieš pradedant aktyviai sportuoti, ypač jei to nedarėte ankščiau, NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju!


Siūlom paskaityti!

Nugaros raumenų stiprinimo pratimaiKą vertėtų žinoti prieš mankštinantis?

P l a č i a u »

Ką vertėtų žinoti apie jogąKą vertėtų žinoti apie jogą

P l a č i a u »

Pratimai visiems ir kiekvienamPasimankštiname?

P l a č i a u »


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2018-11-16