Esat.lt facebook'e



Medikai rekomenduoja bei perspėja

• Kokia saugi druskos dienos norma?

Remiantis pasaulinių sveikatos organizacijų rekomendacijomis, per dieną turėtume suvartoti ne daugiau kaip 5–6 gramų druskos (arbatinis šaukštelis su kaupeliu).... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Himalajų druskos nauda

• Rauginti kopūstai - kada reikėtų pasitarti su gydytoju?

• Jei padidėjęs skrandžio rūgštingumas, sergate skrandžio ar dvylikapirštės žarnos opalige, gastritu.

• Sergantiems sunkiomis kasos ligomis.

• Jei kamuoja tulžies sutrikimai.

• Jei kamuoja inkstų nepakankamumas.

• Jei susiduriate su tynimo problemomis.

• Jei kamuoja hipertonija.

• Jei sergate hipertenzija.

• Jei kamuoja podagra ir edema.

• Jei yra skydliaukės ligų rizika.... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Raugintų kopūstų nauda organizmui

• • odos kaukes geriau darykite vakare,
• neišbandykite naujų kaukių receptų prieš šventes,
• kaukę iš pradžių užtepkite ant mažo odos plotelio ir stebėkite odos reakciją.
... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Cukinijų nauda organizmui

• Antibiotikai yra skiriami tiktai bakterinės kilmės infekcijoms gydyti.... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Antibiotikai

• • Beržo pumpurų ir lapų vidinių preparatų, t.p. arbatų nereikėtų vartoti nėščioms moterims.
• Turintiems nors mažiausių inkstų funkcijos sutrikimų nereikėti vartoti beržo pumpurų.
• Beržo, kaip ir visų vaistažolių, arbatas reikėtų vartoti saikingai ir neperdozuoti, nepamiršti daryti pertraukų, ilgiausiai tą pačią arbatą reikėtų vartoti ne ilgiau, kaip dvi savaites, po to būtina padaryti pertrauką, nors 1-2 savaites.
• Taip pat, vertėtų žinoti beržų žirginėliai skatina kraujo krešėjimą.... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Beržų nauda organizmui

• Kur leisti sulą?

• Sulą, kaip ir bet kokias vaistažoles, nevertėtų rinkti miesto teritorijoje, kelių pakraščiuose, parkuose ir pan. Tik miške ar kuo atokesnėse vietose prileista beržų (ar klevų) sula bus naudinga ir nepakenks sveikatai. Beje, sulos leidimas valstybiniuose miškuose netoleruotinas.

... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Sulos nauda organizmui

• Deja, šalia naudos.. egzistuoja ir arbūzų žala

• Sergantiems cukriniu diabetu, arbūzus valgyti vertėtų su saiku, labai nedideliais kiekiais. Didžiausia arbūzo žala - valgant lengva.. ne tai kad persivalgyti, bet suvalgyti jo per daug. Arbūzas yra vandeningas, todėl nejaučiame sotumo jausmo, dėl ko arbūzo suvalgoma iš karto daug, o kadangi jis turi daug gryno cukraus - to pasekoje turime staigų cukraus padidėjimą kraujyje.

• Sergant hiperkalemija, kai kraujyje per daug kalio.. arbūzus vertėtų valgyti mažais kiekiais ar netgi išbraukti iš savo raciono.

• Besiskundžiantiems virškinamojo trakto sutrikimais, nevertėtų piktnaudžiauti arbūzais, kad neprasidėtų viduriavimas.

• Paskutiniais nėštumo mėnesiais užvalgius daugiau arbūzo, gali sustiprėti nemalonūs pojūčiai pilvo srityje, kamuos pilnumo jausmas ir diskomfortas.

• Sergant glaukoma, vertėtų pasitarti su gydytoju, norint valgyti daug arbūzo.


... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Arbūzų nauda organizmui

• Deja, nustatyta, kad virusas SARS-CoV-2 yra perduodamas nuo žmogaus žmogui, per kvėpavimo takų lašelius, kai asmuo kosėja, čiaudi, todėl būtent ligos prevencijai labai svarbi savihigiena bei maksimalus savęs apsisaugojimas.... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Kas tas COVID-19?

• KADA būtina kreiptis į gydytojus?

• kai.. viduriavimas tęsiasi 3 dienas ir ilgiau,

• kai.. pastebimi dehidratacijos požymiai - jaučiamas troškulys, išsausėja lūpos, jaučiamas sausumas burnoje, sumažėja šlapimo kiekis, įkrinta akys bei skruostai, atsiranda mieguistumas, apatija, galvos svaigimas, greit susijaudinama,

• pakyla ar tampa žemesnė už norma kūno temperatūra,

• kai.. atsiranda pilvo skausmas,

• kai.. gretutinai dar ir vemiame,

• kai.. tuštinamasi daugiau kaip 15–20 kartų per parą bei išmatos yra gausios ir vandeningos,

• išmatose yra kraujo ir gleivių priemaišų,

• viduriuoja vaikas iki vienerių metų ar vyresnio amžiaus žmogus.... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Mityba viduriuojant

• DĖMESIO, ką vertėtų žinoti prieš valgant portulakas

• Nereikėtų daug ir dažnai portulakų valgyti sergantiems hipertonija.


... D a u g i a u » Būkime sveikesni » Portulakos nauda organizmui


Puslapiai: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

  Taisyti-papildyti

Siūlom paskaityti!




Priežastys - kodėl verta tapti sveikesniu?Priežastys - kodėl verta tapti sveikesniu?

Sveikas žmogus yra gražesnis, patrauklesnis. Kai įeini į kabinetą ar biurą, nuo tavęs sklinda netgi daug geresnės energijos bangos..

P l a č i a u »


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta:

2021-06-30