Esat.lt facebook'e



7 patarimai kad mankšta būtų kuo naudingesnė

Bėgimo takelis

Mankštinatės... tačiau taip ir nepastebit jokių ypatingų pokyčių? Pasistenkit, kad nuo šiol sulauktumėte kuo geriausių rezultatų!

Taigi 7 patarimai:

• Švaistai laiką - jei užtrunkat valandą tam, kas turėtų būti padaryta per 40 minučių, jūsų raumenys dirba neįtemptai. Dėl to nesulaukiat greitų rezultatų ir prarandat norą mankštintis.

Kaip taisyti padėtį? - nešvaistykit laiko slampinėdami aplink treniruoklius arba darydami pertraukas tarp pratimų serijų - raumenų skaiduloms pailsėti ir atsigauti pakanka 60 sekundžių. Jei norit atsipūsti, tarkim, tarp jėgos pratimų, tuo metu padarykit keletą tempimo pratimų tai raumenų grupei, kurią mankštinat. Tada jūsų treniruotės bus daug naudingesnės, be to, per tą patį laiką sudeginsi daugiau kalorijų.
Plepėjimas - dar viena - galybę laiko suryjanti yda.


• Pasiduodat rutinai - raumenys įpranta prie vienodų judesių, todėl privalot dažnai kaitalioti pratimus, kad pabudintumėt kūną ir priverstumėt jį deginti kalorijas visu pajėgumu.

Kaip taisyti padėtį? - nuolat kaitaliot pratimų skirtingoms raumenų grupėms serijas. Pavyzdžiui, pamankštinę nugarą imtis krūtinės, atlikę pratimų bicepsams lavinkit tricepsus ir pan.

Atminkit: jei kasdien darot tokius pat pratimus arba mankštinatės vis tais pačiais treniruokliais, raumenys įpranta ir ima tinginiauti. Tuo tarpu jei pratimus nuolat kaitaliojat, kūnas visą laiką gauna didelį krūvį.


• Ramstotės mankštindamiesi treniruokliu - jei bėgdami judančiu takeliu visu kūnu remetės į jo rankeną, vadinasi, sukčiaujat, ir jūsų mankšta visiškai nebenaudinga.

Kaip taisyti padėtį? - Nepakeliat bėgtakio tempo? Mažinkite jį, kol pajėgsite bėgti rankas laisvai padėję ant rankenos tik dėl to, kad būtų lengviau išlaikyti pusiausvyrą. Jeigu stipriai jomis įsikabinat ir prilaikot kūno svorį, vadinasi, mankštinatės neveiksmingai ir sudeginat daug mažiau kalorijų.


• Darot galybę atsilenkimų be jėgos pratimų - nebūkit naivūs - jei kasdien darysit šimtus atsilenkimų, tačiau visiškai ignoruosi svarmenis, vis tiek niekada neturėsit skalbimo lentą primenančio pilvo!

Kaip taisyti padėtį? - Pilvo preso mankšta bus išties naudinga, jei įprastus pratimus pilvui stangrinti papildysit jėgos pratimais kitoms kūno dalims, ypač kojoms - kaip tik jie sudegina daugiausia kalorijų. Jei galit seriją pratimų daryti ilgiau nei 60 sekundžių, laikas ant krūtinės uždėti svarmenį. Be to, jei norit, kad joks lašinukas nedengtų jūsų pilvo preso, privalot subalansuoti mitybą bei daryti pratimų širdies veiklai gerinti.


• Netaisyklingai kvėpuojat - daugybė žmonių nežino, kaip reikia taisyklingai kvėpuoti mankštinantis.

Kaip taisyti padėtį? - Alsuokit ne per greitai ir ne per lėtai, antraip gali pradėti svaigti galva. Niekada nesulaikykit kvėpavimo atlikdami jėgos pratimus. Giliai kvėpuodami iš mankštos galit gauti daug daugiau naudos.

Pagrindinė taisyklė: iškvėpkit įtempdami raumenis (kai jauti pasipriešinimą) ir įkvėpkit juos atpalaiduodami.


• Risnojat lygiu bėgtakiu - bėgtakis - vienas puikiausių treniruoklių kalorijoms deginti, tačiau jo veiksmingumas priklausys nuo to, kaip judėsite.

Kaip taisyti padėtį? - Nustatykit bėgtakį taip, kad turėtumėte bėgti įkalnėn. Jei risnosit lygia plokštuma, naudos bus praktiškai tiek pat, tarsi lengvai bėgtum nuokalnėn. Tuo tarpu jei nuolat kilsit į kalną, raumenys bus priversti daug smarkiau dirbti, vadinasi, ir kalorijų sudeginsit nelyginamai daugiau.


• Pernelyg skubat - teisingai daromas pratimas yra naudingesnis nei atliekamas skubant, tačiau paviršutiniškai.

Kaip taisyti padėtį? - tegul jūsų judesiai būna lėti, bet puikiai koordinuoti, ypač jei mankštinatės su svarmenimis ar darot tempimo pratimus. Jeigu pernelyg skubat, sąnariams tenka toks pat krūvis kaip ir raumenims. Kiekvieną veiksmą atlikit, kol suskaičiuosit iki penkių: šitaip jusite tempimą ten, kur reikia, - t.y. raumenyse.

G a i r ė s » Mankšta |
 

  Taisyti-papildyti

 Prieš pradedant aktyviai sportuoti, ypač jei to nedarėte ankščiau, NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju!


Siūlom paskaityti!

7 patarimai kad mankšta būtų kuo naudingesnėKą vertėtų žinoti prieš mankštinantis?

P l a č i a u »

Ką vertėtų žinoti apie jogąKą vertėtų žinoti apie jogą

P l a č i a u »

Pratimai visiems ir kiekvienamPasimankštiname?

P l a č i a u »


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2018-05-01