Esat.lt facebook'e



Pratimai krūtinei

Pratimai krūtinei

Jei nori puikuotis tobulomis krūtimis ir akį traukiančiu tarpeliu tarp jų, visu tuo reikia rūpintis. Krūtinė yra labiausiai pažeidžiama moters kūno dalis. Krūtys yra sudarytos iš pieno liaukų, riebalų, kraujagyslių ir jutimo nervų. Jų formą palaiko oda ir šalia esantys raumenys.

Dėl nėštumo, pasikartojančių dietų ir hormoninių pokyčių su laiku jos nukara ir neproporcingai sumažėja. Oda tempiasi tol, kol sutrūkinėja ir atsiranda strijos. Klausimas yra paprastas – ką galima padaryti, kad krūtys kuo ilgiau atrodytų kaip įmanoma geriau. Bent jau kai ką padaryti tikrai gali:


• Pasirink tau idealiai tinkančią liemenėlę ir nešiok ją kiekvieną dieną, kad palaikytum tinkamą krūtinės formą;


• Maudynes duše visada pabaik šalto dušo srove tiesiai į krūtinę, tik prieš tai įsitikink, kad ta srovė ne per stipri, kitaip pažeisi odos skaidulas. Vandens srovę purkšk sukamuoju judesiu iš išorės į vidų ir tarp vienos ir kitos krūties „piešk“ aštuonetus. Šaltas vanduo susiaurina kraujagysles, stimuliuoja kraujotaką, gerina ląstelių atsinaujinimą ir stiprina audinius;


• Įprask kas dieną daryti pratimus. Atsistok prieš veidrodį, rankas pakėlusi stačiu kampu sudėk taip, tarsi melstumeisi ir delnus spausk vieną į kitą. Kartok tai 20 kartų. Tokioje pačioje padėtyje kaip prieš tai, kelk rankas į viršų ir leisk iki krūtinės lygio. Šį pratimą kartok 10 kartų.


• Svarmenų kilnojimas į šalis gulint - dirba didysis krūtinės raumuo, krūtinkaulio ir krūtinės ląstos dalis.
1. Atsigulkite ant nugaros (idealu, jei atsigultumėte ant siauro suolo - pečiai galėtų laisvai judėti). Laikykite svarmenis, į viršų ištieskite rankas, alkūnes šiek tiek sulenkite - ne taip stipriai bus apkrauti sąnariai.
2. Įkvėpkite ir nuleiskite svarmenis.
3. Iškvėpdamos vėl kelkite svarmenis.
2-3x10-15.

G a i r ė s » Mankšta |
 

  Taisyti-papildyti

 Prieš pradedant aktyviai sportuoti, ypač jei to nedarėte ankščiau, NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju!



© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2018-05-01