Esat.lt facebook'e



Rytinė mankšta lovoje

Prabudus

Mankšta lovoje - argi nesmagiai skamba? :))

Prabudote? Ir neskubėkite keltis. Spėsite :). Eidami miegoti laikrodį prisukite keliomis minutėmis ankščiau, pažadu - tikrai nepasigailėsit :))). Užtruksit tik kelias minutėles o žvalumo pakaks visai dienelei. Tiesiog tik prabudus, pasidarykite masažą - mankštą.

Taip... atspėjote - siūlau mankštą - lovoje :)

Pasimankštinę lovoje, neužmirškit ir rytinės mankštos akims - regėjimo gerinimo pratimai - juk akys, tai mūsų kelrodis šiame pasaulyje :)


• Delnus suglaustais pirštais dėkite ant ausų ir stiprokai spausdami judinkite aukštyn - žemyn 30 kartų. Delnai juda taip, kad rodomieji pirštai brauktų ausų kriaukleles. Pratimo metu susikaupkite ir užsimerkite.
Fiziologinis poveikis:ausyse yra viso kūno akupunktūriniai taškai ir juos masažuodami pažadiname po nakties vidaus organus darbui.


• Dešnės rankos delną dėkite ant kaktos, o kairįjį delną uždėkite ant dešniosios rankos ir braukite kakta kairėn - dešnėn 20 kartų. stenkitės, kad mažyliai pirštai judėtų virš antakių.
Fiziologinis poveikis: apsaugo nuo raukšlių, pagerina kraujo apytaką, gydo galvos skausmus ir svaigimą.


• Sulenktų didžiųjų pirštų išorine puse masažuokite akių obuolius 15 kartų.
Fiziologinis poveikis: akys susijusios su visa nervų sistema. Masažuojant akis pašalinamas stresas, gerėja regėjimas.


• Suspaustais abiejų rankų kumščiais masažuokite krūtų spenelius iš viršaus žemyn, apačioje apimdamos krūtis ir šonais kildamos aukštyn. Masažuoti 30 kartų.
Fiziologinis poveikis: pagerėja kraujo apytaka, apsaugo krūtis nuo auglių.


• Masažuokite pilvą. Dešinį delną dėkite ant nuogo pilvo, kairįjį delną - ant dešniojo ir pagal laikrodžio rodyklę apvaliais judesiais sukite 30 kartų. Stiprumo intensyvumas turi būti toks, kad pilvas keliautų tai aukštyn, tai žemyn, to pasiekite pasukdami delnus.
Fiziologinis poveikis: pagerėja kraujo apytaka vidaus organuose, pagerėja žarnyno veikla, mažėja ant pilvo susikaupusių riebalų kiekis.


• Gulėdami ant nugaros stipriai įtraukite pilvą, po to stipriai išpūskite, ir taip 20 kartų. Tai reikia daryti ir dienos metu, bent 2 - 3 kartus.
Fiziologinis poveikis: tai labai naudinga turintiems nesveikas kepenis, inkstus ar žarnyną. Toks masažas labai pagerina šių organų veiklą. Aptukusiems padės atsikratyti riebalinio sluoksnio pilvo plote.


• Nusiklokite antklodę ir gulėkite ant nugaros. Vieną po kitos sulenktas per kelius kojas ( kuo glausčiau) pritraukite prie krūtinės. Pratimą atlikite stiprokai pritraukdami kojas prie krūtinės, kad visi vidaus organai būtų lengvai masažuojami. Kiekviena koja darykite po 15 pritraukimų. Kojas lenkite pakaitomis.
Fiziologinis poveikis: tai itin veiksmingas pratimas, nes masažuojami krūtinės ląstos bei pilvo organai. Senovės tibetiečiai šį pratimą labai vertino, kaip turintį gydomąją vertę. šis pratimas naudingas ir tuo, kad šilumos poveikis ant pilvo esantį riebalinį sluoksnį paverčia į raumenis.


• Atsisėskite ant lovos krašto ir nuleiskite kojas žemyn. Kairę koją uždėkite ant dešinės kojo kelio ir dešinės rankos delnu masažuokite pado išlinkimą 20 kartų. Po to pakeiskite koją ir pakartokite masažą tiek pat kartų kitai kojai.
Fiziologinis poveikis: pėdose yra daugelio kūno organų, liaukų ir kūno dalių taškai, todėl masažuodami juos suaktyviname šių organų veiklą.


• Sėdėkite ant lovos krašto. Nugara tiesi. Sunerkite rankų pirštus ir uždėkite ant pakaušio. Atloškite galvą atgal ir masažuokite pakaušį į abi puses po 10 kartų.
Fiziologinis poveikis: pagerėja kraujo apytaka, regėjimas, sumažėja galvos skausmas.


• Uždėkite delnus ant ausų ir stipriai prispauskite. Pirštų galiukais, paeiliui abiem rankom barbenkite į pakaušį.
Fiziologinis poveikis: šis pratimas veikia smegenų žievę, padeda esant ūžimui ausyse, saugo nuo kurtumo. Gydo galvos skausmus.


Ir rytinė mankšta lovoje baigta. Pratimai panaikino kūno sąstingį po nakties miego, pagerino kraujo apytaką, suaktyvino vidaus organų veiklą. Organizmas pasiruošė naujai dienai.
O dabar mūsų kūnui reikalingas vanduo. Prauskimės :) Jei yra galimybės, pastovėkite po dušu. Geriausiai tiktų vėsus vanduo, todėl dušo malonumą reikėtų užbaigti kuo šaltesniu vandeniu. Nakties miego kaip nebūta ar nee? :)

O dabar reikėtų vandens ir organizmo viduj, būtent pirmiausia, prieš kavą bei pusryčius, t.y išgerti mažais gurkšneliais, kambario temperatūros vandens stiklinę.

Štai tokią rytinę mankštą - masažą siūlau daryti kas rytą.


Labas rytas - sveikinasi Laima ;)


Jei domina susapnuoto sapno reikšmė, ją atrasit čia: Laimos sapnininkas - viskas apie sapnus.

G a i r ė s » Mankšta | Masažas |
 

  Taisyti-papildyti

 Prieš pradedant aktyviai sportuoti, ypač jei to nedarėte ankščiau, NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju!


Siūlom paskaityti!

Rytinė mankšta lovojeKą vertėtų žinoti prieš mankštinantis?

P l a č i a u »

Ką vertėtų žinoti apie jogąKą vertėtų žinoti apie jogą

P l a č i a u »

Pratimai visiems ir kiekvienamPasimankštiname?

P l a č i a u »


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2018-11-16