Esat.lt facebook'e



Kaip nepersivalgyti per šventes?

Kaip nepersivalgyti

Pataria gydytoja dietologė Žaneta Antonova:

Vienos šventės baigiasi, bet visuomet karuselė sukasi, taigi.. artėja kitos šventės - tai kaip nepersivalgyti per jas? - balta mišrainė, silkė, grybai, keptos vištos ir žąsys, tortai ir pyragai - visu tuo ir dar daugiau būna nukloti mūsų šventiniai stalai. Atrodo, neįmanoma nepersivalgyti ir per šventes išlikti žvaliems ir sveikiems. Bet, kaip sakoma, nieko nėra neįmanomo :).

Jei praūžus šventėms jaučiate persivalgymo simptomus - maudžia skrandį, sunku aktyviai judėti, gydytoja dietologė Žaneta Antonova pataria nekentėti ir į pagalbą pasitelkti virškinimo fermentus. Žinoma, ir juos reikėtų vartoti saikingai.

Kitą dieną po pernelyg sočių vaišių vertėtų leisti skrandžiui pailsėti ir pasistengti maisto vartoti mažiau nei įprasta. Patariama gerti kuo daugiau skysčių, valgyti šviežių vaisių bei daržovių, lengvai virškinamų produktų.

Norintiems išvengti kankinančių persivalgymo simptomų ir po Naujųjų metų šventės, vertėtų laikytis gydytojos dietologės patarimų:


• "Švenčių metu vaišių stalo turinys neturėtų skirtis nuo įprasto raciono", - sako Ž. Antonova. Jos manymu, visų švenčių metu vertėtų maisto ragauti po truputį. Taip ir pradžiuginsite šeimininkus, ir pats nepersivalgysite.

• Ragauti reikėtų lėtai, daug kartų kramtant, mat kai kurios medžiagos pradeda skaidytis jau burnoje.

• Valgio metu patartina vartoti kuo daugiau skysčių - jie padės virškinti maistą. Idealiausiai, Ž. Antonovos teikgimu, tiktų negazuotas mineralinis vanduo.

• Sėsti prie vaišių stalo tuščiu skrandžiu - blogas žingsnis. Dažniausiai prie stalo susėdame vakare, todėl nevertėtų pamiršti nei pusryčių, nei pietų. Jie turėtų būti šiek tiek lengvesni, tačiau yra būtini. Dėl to nesėsite prie stalo alkanas ir neprisikimšite į skrandį nenaudingų produktų.

• Gydytojos dietologės manymu, per šventes ragauti galima visko - svarbiausia saikingai. Žinoma, reikėtų vengti pernelyg riebių, sūrių ar saldžių produktų, tačiau jei ir paragausite jų po nedidelį gabalėlį - nieko blogo neatsitiks.

• Alkoholiu prie vaišių stalo taip pat nevertėtų piktnaudžiauti. Taurė raudonojo vyno ar taurelė stipresnio gėrimo nepakenks - netgi padės virškinti maistą. Tačiau padauginti nevertėtų.

• Pasak gydytojų dietologų, su antsvoriu kovojantiems ir sergantiems virškinimo trakto, kepenų ir kasos ligomis žmonėms alkoholio vartoti išvis nerekomenduojama.

G a i r ė s » Mityba |


 

Salotos Ilgaamžiškumo mitybos ypatumai

Kalorijų ir baltymų kiekio apribojimas lėtina medžiagų apykaitos procesus, o tai pratęsia gyvenimo ciklą, t.y. organizmas lėčiau sensta....

K a t e g o r i j a » Būkime sveikesni
G a i r ė s » Mityba


Miegas Mitybos subtilybės nuo 30 metų

Pasistenkite, kad jums netrūktų miego. Pasinaudokite laisva valandėle prisnūsti, užuot šveitusios namus, lyginusios ar skambinusios telefonu. Miegas atkuria hormoninės sistemos pusiausvyrą....

K a t e g o r i j a » GURU patarimai
G a i r ė s » Mityba


  Taisyti-papildyti

 Taikant svetainėje aprašomus lieknėjimo patarimus BŪTINA atsižvelgti į savo ligas, tad NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju!


Siūlom paskaityti!

Grikių dietaGrikių dieta

P l a č i a u »

Greita dietaGreita dieta

P l a č i a u »

Nicole Kidman dietaNicole Kidman dieta

P l a č i a u »


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2017-10-08