Esat.lt facebook'e



Patikimiausia ilgaamžiškumo formulė

Kaip bebūtų - GYVENIMAS – ne matematinis uždavinys, jame negali būti taikoma sudėtis ar atimtis. Kitaip ilgaamžiškumo problemos tiesiog nebūtų.

Kol kas visi mokslininkai sutaria dėl vieno dalyko: pats patikimiausias būdas pailginti sau gyvenimą – ligų profilaktika. Ligos smarkiai blogina gyvenimo kokybę.

Gerina:

• geras išsilavinimas,
• socialinis ir fizinis aktyvumas,

• sveiki įpročiai,
• gera nuotaika,
• ir svarbiausia – geras miegas.

Jei norite gyventi ilgiau – nesivaikykite madingų receptų, o tiesiog netrumpinkite to laiko, kurį jums skyrė gamta.


Subalansuota mityba + fizinis aktyvumas + reguliarūs profilaktiniai sveikatos patikrinimai.


Tai – patikimiausia ilgaamžiškumo formulė. Tuo pačiu ir pati paprasčiausia.

G a i r ė s » Ilgaamžiškumas • Miegas •
 

Meilė Laimingi žmonės gyvena ilgiau

Kai esi laimingas, net žaizdos gyja greičiau - juk net vaikas žino: kai mama švelniai paglosto sumuštą kelį, skauda mažiau. Švelnumas ir glamonės ne tik mažina skausmą bet ir paspartina gijimą..

K a t e g o r i j a » Būkime sveikesni
G a i r ė s » Ilgaamžiškumas


Kas mus sendina? Kas mus sendina?

Cholesterino perteklius - ši riebalinė medžiaga kaupiasi kraujagyslėse ir apsunkina organų bei audinių mitybą krauju. „Geriausiu" atveju – anksti pasensta organizmas....

K a t e g o r i j a » Būkime sveikesni
G a i r ė s » Ilgaamžiškumas


Vaikščioti - sveika! Harvardo vaikščiojimo programa

Mokslininkai teigia "Vaikščiok pėsčiomis po 30 minučių 5 kartus per savaitę – ir pailginsi savo gyvenimą 2 metais.. Pasirodo tai, irgi, kaip sakoma, nėra laužta iš piršto....

K a t e g o r i j a » Būkime sveikesni
G a i r ė s » Ilgaamžiškumas


  Taisyti-papildyti

 Nepamirškite, kad BŪTINA atsižvelgti į savo ligas, tad NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju, prieš pasinaudojant svetainėje atrastais patarimais!


Reklama!


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2019-07-12