Esat.lt facebook'e



Pratimai akių nuovargiui pašalinti

Specialūs pratimai - akių nuovargiui pašalinti ir regėjimo sutrikimų profilaktikai. Taigi, pertraukų metu rekomenduojama daryti specialius pratimus akims. Jie gali būti atliekami stovint arba sėdint, nukreipus akis nuo ekrano, žiūrint į tolį, ramiai kvėpuojant.

1 variantas

10-15 kartų nestipriai pamirksėti.

Užsimerkus, nepasukant galvos, skaičiuojant nuo 1 iki 4 - žiūrėti į kairę, skaičiuojant nuo 1 iki 4 – žiūrėti į dešinę, skaičiuojant nuo 1 iki 6 – žiūrėti tiesiai. Skaičiuojant nuo 1 iki 4 pažiūrėti į viršų, skaičiuojant nuo 1 iki 4 – pažiūrėti į apačią, skaičiuojant nuo 1 iki 6 – žiūrėti tiesiai. Kartoti 4-5 kartus.

Skaičiuojant nuo 1 iki 4, žiūrėti į savo rodomąjį pirštą, ištiestą 25-30 cm atstumu nuo akių, skaičiuojant nuo 1 iki 6 – žiūrėti į tolį. Kartoti 4-5 kartus.
Sukant žvilgsnį ratu, apvesti akis 4-5 kartus į kairę pusę, po to 4-5 kartus – į dešinę pusę, skaičiuojant nuo 1 iki 6 – žiūrėti į tolį. Kartoti 2 kartus.


2 variantas

Skaičiuojant nuo 1 iki 4 užsimerkti, skaičiuojant nuo 1 iki 6 – atsimerkti, ir išplėtus akis žiūrėti į tolį. Kartoti 4-5 kartus.
Skaičiuojant nuo 1 iki 4 - žiūrėti į nosies galą, skaičiuojant nuo 1 iki 6 – žiūrėti į tolį. Kartoti 4-5 kartus.
Nepasukant galvos, lėtai daryti judesius akimis: žiūrėti į viršų, dešinę, apačią, kairę. Po to žiūrėti į viršų, kairę, apačią, dešinę. Skaičiuojant nuo 1 iki 6 – žiūrėti į tolį. Kartoti 4-5 kartus.


3 variantas

Tai pratimas akių stresui panaikinti - kai jūsų akys pavargusios, šį pratimą darykite 30 sekundžių. Jūs galėsite greitai “atjauninti” savo akis ir tęsti darbus toliau.

1 - sušildykite rankas, trindami viena į kitą.
2 - sėdėdami kėdėje, alkūnes padėkite ant kelių ar stalo.
3 - laikydami pirštus tiesiai, uždenkite akis rieškutėmis. Jos turi švelniai remtis į kaulus virš ir žemiau akies, bet neturi paliesti akies obuolio. Jeigu blakstienos liečia delnus – nėra blogai. Abiejų rankų pirštai turi uždengti kaktos centrą. Būdami atmerktomis akimis, negalite matyti jokios šviesos, įeinančios į jūsų akis.

Palaikydami šią padėtį, atpalaiduokite akis ir užsimerkite tuo metu, kai manote, kad jūs tyrinėjate nutolusią naktį. Atsiminkite, jūsų akys yra atsipalaidavusios, kadangi jos išeina į nuotolį – o tai ir yra šio pratimo tikslas.

Jūs galite pamatyti blyksnius ar plaukiojančias spalvas, bet kad to išvengti ir pamatyti tik juodą naktį, reikia pakankamai atsipalaiduoti. Kai būsite įsitikinę, kad jūsų akys jaučiasi atsipalaidavusios ir pailsėjusios, galite tęsti treniruotę.

G a i r ė s » Akys • Mankšta •
 

Pratimai akims Jogos pratimai akims

Indijos jogai pataria pirmiausia gerai pasiražyti, taip išjudinsite sulėtėjusią kraujotaką ir paruošite dienos darbams sąnarius, be to, normalizuosite kraujospūdį....

K a t e g o r i j a » Būkime sveikesni
G a i r ė s » Akys


  Taisyti-papildyti

 Nepamirškite, kad BŪTINA atsižvelgti į savo ligas, tad NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju, prieš pasinaudojant svetainėje atrastais patarimais!


Reklama!


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2018-11-16