Esat.lt facebook'e



Padėk imuninei sistemai!

Artėja žiema - varvanti nosis, čiaudulys, galvos skausmas... jei taip jaučiatės, kaltas ne drėgnas oras ar čiaudantis kaimynas, o jūsų imuninė sistema. Na, taip mes to imuniteto nematom, bet nereiškia, kad juo nereikia pasirūpinti.

Imunitetas tai bendras žmogaus organizmo atsparumas, kuris priklauso nuo daugelio veiksnių. Dabar pats metas paruošti organizmą žiemai. Imunitetą sustiprinti galima įvairiais būdais. Organizmo atsparumas ligoms ir infekcijoms labai priklauso ir nuo mūsų gyvenimo būdo. Tie, kurie žiemą lenda į eketę (ruoniai), be abejo, sirgs mažiau (arba išvis nesirgs). Jeigu nesate ekstremalai, yra ir paprastesnių būdų sustiprinti imuninę sistemą.

   Daugiau - kaip sustiprinti imunitetą?


• Citrina - vitaminas C padeda išlaikyti rūgščių šarminį balansą organizme. Kasdien gerkit citrinų sulčių, atskiestų su vandeniu. Dėkite citriną visur kur tik įmanoma: į arbatą, salotas, gaminant maistą. Kitas būdas išlaikyti šarminį balansą yra obuolių sidro actas, bet citrina yra kur kas skanesnė.

• Miegas - poilsis padeda mums atgauti prarastas jėgas, pailsi raumenys, protas. Žmogui reikia 6-10 valandų miego, kiekvienam skirtingai. Miegas padeda išlaikyti tinkamą hormonų lygį organizme (įskaitant augimo hormoną, streso hormoną ir kitus).

• Vanduo - viena iš galvos skausmo priežasčių yra vandens trūkumas organizme. Vandens išgerti reikia daug, kaip visi žinome apie 2L. Vanduo šalina toksinus, skatina organizmo išsivalymą.

• Šaltis - grūdinkimės. Nebūkite užsikonservavę tik šiltose patalpose ir dar su 3 vilnoniais megztiniais. Organizmas turi prisitaikyti prie besikeičiančių oro sąlygų, kitaip jam gali būti šokas. Pabūkite lauke, pasivaikščiokite, kūnas turi priprasti prie šalčio. Amerikoje, žmonės apie 90 % savo gyvenimo praleidžia viduje (darbe, namuose, mašinoje ir t.t.). Būkime lauke kaip įmanoma dažniau ir „šalta“-nepasiteisinimas neiti į lauką.

• Vaisiai - valgykite ne papildus ir vitaminus, bet grynus, šviežius vaisius. Juose yra visko, ko reikia stipriai imuninei sistemai palaikyti. Be abejo, šaltuoju metų laiku vaisiai brangesni, tad rinktis galite obuolius.

• Proteinai (baltymai) - tai „statybinė“ ir apsauginė mūsų organizmo medžiaga. Savo organizmą papildysite proteinais, valgydami žuvį, vištieną, baltą sūrį, pieną, varškę.

• Kava - su geru imunitetu neturi nieko bendro. Mažinkite kavos porcijas. Užteks vieno ar poros puodelių per parą. Kofeinas pašalina daug naudingų vitaminų ir mineralų iš mūsų organizmo. Taip pat šalina skysčius, skatina dehidrataciją.

G a i r ė s » Citrina • Imunitetas • Kava • Miegas • Vaisiai • Vanduo •
 

Sportas Kaip sustiprinti imunitetą?

Gydytojai jau pavargo kalbėti apie judėjimo ir sporto naudą ligų profilaktikai. Sportuodami grūdinamės, vadinasi, stipriname organizmo atsparumą ligoms – imunitetą....

K a t e g o r i j a » Būkime sveikesni
G a i r ė s » Imunitetas


  Taisyti-papildyti

 Nepamirškite, kad BŪTINA atsižvelgti į savo ligas, tad NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju, prieš pasinaudojant svetainėje atrastais patarimais!


Reklama!


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2017-10-08