Kaip sušvelninti nikotino trūkumo poveikį?





Patarimai, kaip sušvelninti nikotino trūkumo poveikį pirmosiomis dienomis:

• rūkykite iki paskutinės jūsų darbo ar mokyklos dienos, ir tada nutraukite rūkymą savaitgalį (arba tada, kai prieš akis kelios laisvos dienos).

• pasinerkite į savo mėgstamas veiklas, kad kuo mažiau būtų laiko prisiminti rūkymo malonumą.

• daug miegokite ir žiūrėkite mėgstamas bei įdomias TV laidas.

• venkite nemalonių situacijų, kurios priverstų ieškoti nusiraminimo užtraukiant dūmą.

• venkite bet kokių vietų, kur galite pamatyti rūkančių žmonių.

• suraskite savo draugų, kuriems galėtumėte paskambinti ar susitikus papasakoti, kaip jūs jaučiatės.

• laikykite savo mėgstamiausius nealkoholinius gėrimus šalia, nes jūs tikriausiai būsite labai ištroškę. Gėrimas padės pakeisti įprotį kelti ranką prie burnos. Skysčiai taip pat padės greičiau pašalinti nikotiną iš jūsų kūno.

• sugalvokite kokių nors judesių rankoms ir burnai. Jeigu mėgstate kramtyti gumą, taip ir padarykite. Jeigu mėgstate dėlioti dėliones, tai nusipirkite naują ir dėliokite.

• atminkite, kad nuo nesėkmės jūs esate nutolęs tik per vieną surūkytą cigaretę.


Šie trumpi patarimai tinka iš esmės visiems metimo rūkyti metodams, bet itin svarbūs, kai metate šaltojo kalakuto metodu.


G a i r ė s » Viskas apie sveikatą | Patarimai | Rūkymas |