Daržovių dieta




Daržovių dietą geriausia naudoti daržovių sezono metu, kuris tęsiasi vieną mėnesį, tačiau galima ir ilgiau, jei į racioną įtrauksime angliavandenius bei baltymus.



Svorio numetimas nuo 3 iki 6 kg. Dienos daržovių norma 1,5 kg.


Rekomenduojami produktai:

• šviežios daržovės (morkos, aguročiai, žaliosios pupelės, agurkai, salotos, moliūgas, bulvės, žalumynai)
• švieži vaisiai (obuoliai)
• neriebus pienas, jogurtas, kefyras, grietinė, varškė
• avižiniai arba kukurūzų dribsniai
• ruginė arba grūdų duona


Apytikslis valgiaraštis vienai dienai:

• 1-mieji pusryčiai – salotos ir trintų morkų, avižinių ir kukurūzų dribsnių, užpiltos neriebiu pienu.
• 2-rieji pusryčiai - agurkas.
• Pietūs – bet kokių daržovių salotos ir 2 virtos bulvės su augaliniu aliejumi arba grietine, gabalėlis ruginės duonos.
• Pavakariai – paprika.
• Vakarienė – bet kokių daržovių salotos su augaliniu aliejumi.

    G a i r ė s » Kaip suplonėti? | Dietos | Daržovės | Dietos | Mityba |