Esat.lt facebook'e



Aviečių nauda organizmui

Aviečių uogose yra fruktozės, gliukozės, sacharozės, ląstelienos, pektinų, organinių rūgščių, mineralinių medžiagų: natrio, kalio, kalcio, magnio, fosforo, geležies, taip pat vitaminų B1, B2, PP, C bei karotino. Dėl tokios vertingų medžiagų ir vitaminų gausos, avietės vadinamos vienomis vertingiausių uogų.

• Rauginės medžiagos suteikia sutraukiančių ir vidurius kietinančių savybių, todėl avietė vartojama viduriavimui ir dizenterijai gydyti.

• Vitaminai C, PP, B1, B2. Dėl gana didelės vitamino C koncentracijos, paprastoji avietė tinka peršalimo ligoms gydyti, sergant gripu, angina. Pasižymi priešuždegiminiu ir antibakteriniu poveikiu. Gerklės skalavimas mažina gerklės skausmą.

• Aviečių arbata - tai geriausias vaistas nuo peršalimo.

• Uogose esančios obuolių, citrinų ir kitos organinės rūgštys skatina virškinimą, naikina žalingus žarnyno ir skrandžio mikroorganizmus.

• Šios medžiagos padeda pašalinti iš organizmo sunkiųjų metalų druskas, radionuklidus, gydo aterosklerozę.

• Avietės skatina prakaitavimą, nes turtingos salicilo rūgšties. Džiovinti vaisiai ir jauni lapeliai liaudies medicinoje vartojami kaip prakaitavimą skatinanti priemonė.

• Aviečių preparatai jau nuo senų laikų buvo vartojami nėštumo metu, norint sustiprinti gimdos raumenis.

• Avietės, dėl sudėtyje esančio didelio kiekio mineralinių druskų, teigiamai veikia širdies ritmą.

• Avietėmis patariama gydyti avitaminozę ir uždegimines ligas.

• Žali aviečių ūgliai žiemą ir pavasarį žmogaus organizmą gali praturtinti reikalingais vitaminais.

• Avietės yra ir puikus antioksidantas, kuris gerina apetitą bei turi priešvėžinį poveikį.

• Šios uogos puikiai tinka moterims, kurios nori turėti gražią ir spindinčią odą, kadangi jose gausu A, E, PP, C ir B grupės vitaminų.

• Avietėse esantis varis veikia kaip puikus antidepresantas. Todėl valgykite avietes ar gerkite aviečių arbatą, jei nuolat susiduriate su nervine įtampa.

• Vienas puodelis (~100 gr) aviečių turi 8 gramus ląstelienos. Svarbu paminėti, kad kiekviena moteris turi gauti 25 gramus ląstelienos per dieną. Gaudamos pakankamai ląstelienos, Jūs apsisaugosite nuo rizikos susirgti žarnyno vėžiu, virškinimo sutrikimų bei širdies ligų.


Beje, pagal prancūzo Nikolas Clement sukurtą kalorijų lentelę (1824 m.), 100g aviečių tik 36 kilokalorijos.

Avietės

G a i r ė s » Avietė • Uogos •
 

Paprastoji avietė Paprastoji avietė

Avietėse esančios organinės rūgštys skatina virškinimą, naikina žalingus žarnyno ir skrandžio mikroorganizmus. Šios medžiagos padeda pašalinti iš organizmo sunkiųjų metalų druskas....

K a t e g o r i j a » Būkime sveikesni
G a i r ė s » Avietė


  Taisyti-papildyti

 Nepamirškite, kad BŪTINA atsižvelgti į savo ligas, tad NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju, prieš pasinaudojant svetainėje atrastais patarimais!


Reklama!



Vitaminas B8 :: InositolVitaminas B8 :: Inositol

P l a č i a u »

Vitaminas AVitaminas A

P l a č i a u »


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2018-11-16