Esat.lt facebook'e



5 taisyklės - nuovargiui nugalėti

1. Neužmirškite pusryčių. Jei iš ryto nepasisemsite jėgų suvalgydami jogurtą, sūrio, grūdėtos duonos, jau popiet sumažės metabolizmas ir apims nuovargis. Jei pusryčiams visai nelieka laiko – pasiimkite į darbą vaisių. Receptas: avižinė košė su uogom, obuoliais, riešutais.


2. Dažnai ir daug gerkite skysčių. Nuovargis ir silpnumas gali pasijusti, kai organizmui trūksta skysčių. Tai gali būti paprastas arba mineralinis vanduo, žalia arbata. Tradicinis ir energetinis gėrimas lieka kava. Receptas: bananinis kokteilis – sutrinti pusę banano, įpilti 150 ml apelsinų sulčių, 2 valgomuosius šaukštus citrinų sulčių ir šaukštelį sirupo.


3. Norite miegoti – miegokite. Visi žino, kad geriausias būdas pailsėti – gerai išsimiegoti. Nuo miego priklauso jūsų nuotaika, atmintis ir netgi ląstelių regeneracija. Šiandien nemaža žmonijos dalis kenčia nuo miego sutrikimų, tai atsiliepia darbingumui. Žmogui reikia išmiegoti 8 valandas per parą, kitaip organizmas sutrinka. Pažįstama situacija: jūs pavargote, o užmigti negalite. Padės raminamos priemonės. Receptas: šilta vonia su aromatiniu levandų aliejumi padeda smegenų kraujotakai ir veikia, kaip migdomieji.


4. Apleido jėgos – pabandykite pašokinėti. Paprastai, kai apima nuovargis, norisi gulti ir miegoti visą parą. Tačiau miegas kažkodėl nesuteikia norimo efekto. Atsibudę, jūs jaučiatės dar labiau pavargę. Išeitis – įjunkite muziką ir pašokite. Jeigu jums sunku atlikti šį paprastą pratimą, vadinasi būtent jis jums ir reikalingas. Nugalėkite save, stenkitės aktyviai judėti. Be to, po treniruotės, jūs kiečiau ir geriau miegosite. Receptas: kasdien pusvalandį vaikščiokite pėstute, be to stenkitės nesinaudoti liftu.


5. Įsileiskite į savo gyvenimą džiaugsmą. Stresai ir nusivylimai griauna jūsų energetinį potencialą. Išvengti stresų neįmanoma, bet reikia ignoruoti situaciją, kurios negalime pakeisti. Stenkitės laiką praleisti su maloniais žmonėmis, dažniau būti gamtoje, venkite varginančio neįdomaus bendravimo, beprasmių darbų, nereaguokite į žmonių kaprizus. Pasakykite „ne” tam, kas jus liūdina, o pagaliau įsileiskite į gyvenimą džiaugsmą. Receptas: mintyse skaičiuodami iki 5, lėtai ir giliai įkvėpkite per nosį, taip pat lėtai iškvėpkite per burną. Kartokite tai 2 minutes. Toks gilus, ritmingas kvėpavimas atpalaiduoja, organizmas gauna daugiau deguonies.

G a i r ė s » Nuovargis •
 

Bloga nuotaika Blogai jaučiatės? - išsitirkite skydliaukę.

Skydliaukės veikla paprastai sutrinka, jei organizme trūksta jodo, kuris būtinas hormonų gamybai. Skydliaukės ligų priežastis gali slypėti paveldimume, išorės faktoriuose....

K a t e g o r i j a » Būkime sveikesni
G a i r ė s » Nuovargis


Nuovargis 10 nuovargio priežaščių

Jei vartojate multivitaminus ir sveikai maitinatės, bet jaučiatės išsekusi, reikėtų išsitirti, ar jums netrūksta vitamino B2. Šis vitaminas padeda kraujui išnešioti deguonį....

K a t e g o r i j a » Būkime sveikesni
G a i r ė s » Nuovargis


  Taisyti-papildyti

 Nepamirškite, kad BŪTINA atsižvelgti į savo ligas, tad NEPAMIRŠKITE pasitarti su savo gydytoju, prieš pasinaudojant svetainėje atrastais patarimais!


Reklama!


© 2oo8 Laima&LS | Apie svetainę | Versija mobiliems | Kontaktai | Atnaujinta: 2017-02-28